Webcam Neonatologie

Webcam Neonatologie
Wanneer kunt u uw kind bekijken via
de webcam op de neonatologie?

Wij streven ernaar dat u uw kind 24 uur per  dag, 7 dagen in de week kunt bekijken. Bij medische handelingen wordt de  camera meestal even uitgeschakeld. Ook kan uw kind even uit de couveuse  zijn om verzorgd te worden. Het kan dus voorkomen dat u verbinding  maakt met de webcam en dat uw kind niet in beeld is.

Als u de beelden van uw kind niet kunt zien  kan het zijn dat het systeem wel werkt, maar dat u, de leverancier of  het ziekenhuis tijdelijk geen verbinding heeft met het Internet. Mocht  dit zich voordoen, dan kan de verpleegkundige kijken of het systeem in  het ziekenhuis goed werkt. De verpleegkundige kan, zoals u begrijpt,  niet de problemen met uw eigen Internetverbinding oplossen.

Procedure webcam Neonatologie

Wanneer uw kind opgenomen wordt op de afdeling  Neonatologie dan krijgt u (bij beschikbaarheid) een camera met nummer  toegewezen. De verpleegkundige zal u een gebruikersnaam en een  wachtwoord geven.

Met de gebruikersnaam en uw wachtwoord kunt u verbinding maken via https://login.cameramanager.com

Wanneer u uw gebruikersnaam en wachtwoord  correct invult en op login klikt krijgt u  het volgende scherm te zien en zal het programma zich gaan laden.

Wanneer het scherm na het laden van het  programma een wit vlak laat zien, dan is er geen verbinding met de  camera mogelijk op dat moment.

Raadpleeg de verpleegkundige met de vraag of  de camera tijdelijk is uitgeschakeld, of dat er een probleem is met het  ziekenhuisnetwerk.

Niet alle computers hebben al de Java software  die nodig is om de beelden te bekijken. Het kan zijn dat uw computer u  eenmalig vraagt om deze software te downloaden en te starten (‘Run’).  Sta dit toe.

Ook zal de computer eenmalig vragen of u het ‘certificaat’ van deze Cameramanager software accepteert. Sta dit toe.

Bij vragen over of problemen met het gebruik van de webcam kunt u contact opnemen met de verpleegkundige op de afdeling.

Cameramanager app

Het is ook mogelijk om met uw smartphone uw kind te bekijken.  Download de app en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in.

Downloaden voor iphone/ipad ga naar apple appstore 
Downloaden voor  androïd ga naar google playstore

Verantwoordelijkheden

Het is de verantwoording van ouders of zij de  gebruikersnaam en het wachtwoord doorgeven aan familie, zoals opa en  oma. U beslist zelf óf u mensen mee laat kijken. Als afdeling hebben wij  daar geen bemoeienis mee en zijn wij daar ook niet verantwoordelijk voor.

Het gebruik van het systeem is gratis, wij  doen er alles aan om de veiligheid en beschikbaarheid van het systeem te  garanderen. Het ziekenhuis is echter niet aansprakelijk voor welke vorm  van schade dan ook, ontstaan door het gebruik of niet kunnen gebruiken  van het systeem.

Wanneer u het systeem gebruikt, nemen wij aan dat u hier mee instemt.

Webcam Neonatologie
Wanneer kunt u uw kind bekijken via
de webcam op de neonatologie?

Wij streven ernaar dat u uw kind 24 uur per  dag, 7 dagen in de week kunt bekijken. Bij medische handelingen wordt de  camera meestal even uitgeschakeld. Ook kan uw kind even uit de couveuse  zijn om verzorgd te worden. Het kan dus voorkomen dat u verbinding  maakt met de webcam en dat uw kind niet in beeld is.

Als u de beelden van uw kind niet kunt zien  kan het zijn dat het systeem wel werkt, maar dat u, de leverancier of  het ziekenhuis tijdelijk geen verbinding heeft met het Internet. Mocht  dit zich voordoen, dan kan de verpleegkundige kijken of het systeem in  het ziekenhuis goed werkt. De verpleegkundige kan, zoals u begrijpt,  niet de problemen met uw eigen Internetverbinding oplossen.

Procedure webcam Neonatologie

Wanneer uw kind opgenomen wordt op de afdeling  Neonatologie dan krijgt u (bij beschikbaarheid) een camera met nummer  toegewezen. De verpleegkundige zal u een gebruikersnaam en een  wachtwoord geven.

Met de gebruikersnaam en uw wachtwoord kunt u verbinding maken via https://login.cameramanager.com

Wanneer u uw gebruikersnaam en wachtwoord  correct invult en op login klikt krijgt u  het volgende scherm te zien en zal het programma zich gaan laden.

Wanneer het scherm na het laden van het  programma een wit vlak laat zien, dan is er geen verbinding met de  camera mogelijk op dat moment.

Raadpleeg de verpleegkundige met de vraag of  de camera tijdelijk is uitgeschakeld, of dat er een probleem is met het  ziekenhuisnetwerk.

Niet alle computers hebben al de Java software  die nodig is om de beelden te bekijken. Het kan zijn dat uw computer u  eenmalig vraagt om deze software te downloaden en te starten (‘Run’).  Sta dit toe.

Ook zal de computer eenmalig vragen of u het ‘certificaat’ van deze Cameramanager software accepteert. Sta dit toe.

Bij vragen over of problemen met het gebruik van de webcam kunt u contact opnemen met de verpleegkundige op de afdeling.

Cameramanager app

Het is ook mogelijk om met uw smartphone uw kind te bekijken.  Download de app en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in.

Downloaden voor iphone/ipad ga naar apple appstore 
Downloaden voor  androïd ga naar google playstore

Verantwoordelijk-heden

Het is de verantwoording van ouders of zij de  gebruikersnaam en het wachtwoord doorgeven aan familie, zoals opa en  oma. U beslist zelf óf u mensen mee laat kijken. Als afdeling hebben wij  daar geen bemoeienis mee en zijn wij daar ook niet verantwoordelijk voor.

Het gebruik van het systeem is gratis, wij  doen er alles aan om de veiligheid en beschikbaarheid van het systeem te  garanderen. Het ziekenhuis is echter niet aansprakelijk voor welke vorm  van schade dan ook, ontstaan door het gebruik of niet kunnen gebruiken  van het systeem.

Wanneer u het systeem gebruikt, nemen wij aan dat u hier mee instemt.